Sunday, October 24, 2010

26 years and 100 months old


I just wanted to thank you guys so much for all of the birthday wishes. It means the world to me that you all are thinking of me on my special day :) Today I have received many kind wishes for my birthday and want to thank all those who have sent messages or comments, they are really appreciated. Once again, A heartfelt thank you is sent your way for thinking of me on my 26th Birthday. Love...to each and everyone of you.

To my dear Love,
Thank you for everything. I pray to God everyday to bless you with everything you deserve. I will love you until the end of time. Happy 100th month together. :)





"The surprise gift"

Sedang asyik buat keje menulis artikel, terasa nak semak tugasan yang diberikan kepada encik boyfriend..hehee, terima kasih ya kerana membantu menyemak dan menanda kertas! Tiba2 terasa ada sstu yang tak kena pada envelope2 berkenaan...ia sgt kembung! Lalu satu perasaan excited menyelinap dalam diri (cewah!) :p Habes semua berterabur, tiba2 jatuh satu kotak berwarna pink yg sgt cantik! Hahahahahaha....ader hadiah rupanya dlm salah satu envelope tu! Encik boyfriend telah membuat satu kejutan dgn meletakkan nye di situ! Saya sgt terkejut okei! Juga terharu sbnrnya...wuwuuu. Bbrp minggu sebelum, Nokia 2220 berjaya dimiliki...Tak sangka, hari ni dapat lagi..Kepada Encik boyfriend, terima kasih, terima kasih dan terima kasih...saya sayang kamu! :)