Haiyooohhhh! Left only 2 weeks and 5 days before the 'day'!!! Ada byk lg belom siap kut..baru 70-80% je da ready...yg ni part of it! Susah betul nak cari baju yang ok..err, byk yg ok ekceli tp saya agak cerewet sikit mao pilih! Ada try byk kali, byk tempat..what wud u do when u've tried on many baju kurung but cant seem to find 'the one'??? Haihhh! I am feeling discouraged because I cannot make a decision on a dress! Ridiculous betul! I have been baju kurung shopping more than 5 times kut, and have found several dresses that I loved and thought was the one, but didnt buy that day because I wanted to think it over! LOL

This was the 1st baju kurung I fell in love with! But it was the 1st time I had been dress shopping and wanted to look elsewhere before I jumped to a decision.

This 2nd baju kurung also loved! The detailing is so gorgeous, I felt glamorous in it. Hihi.
Okeh! Enuff about the dress...meh cek yang satu lagi ni pulak...mini pelamin! Dah berhempas pulas survey merata rata dah, dapat lah 2-3 nama butik yang boleh buat mini pelamin yang cantik dan cute...Cuma sekrg masih belum dpt gambaran, nak duduk atas tilam ke atau kusi...apa2 pun tunggu aje la tukang buat nye siapkan nanti...yehh! =)



